Valborg och dagen efter

Hej! Har inte orkat blogga då jag legat i soffan och varit sjuk. Valborg igår ja, finns väl inte så mycket att säga än att det var en riktigt lång och galen dag som slutade i bjärred och med en sjukt sen buss och en dampig busschafför som gjorde så jag missade min buss i lund så fick åka taxi hem :P

Ikväll har jag tvingat micke att äta pizza och kolla pb och sent suttit och pratat med mamma som kommit hem från London, även fått lite fina presenter. Tre tröjor, ett par skor, en mugg och lite the :) Nu blir de snart bigbrother och lite godis om jag kan svälja.. Har massa konstiga bilder och filmer från igår som jag kanske bjuder på senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0