Onödigt inlägg

Jag blir trött på allt och alla. Känns som att vad man än gör så är det aldrig tillräckligt, vad man än gör så gillar inte folk en ändå. Så varför göra något alls när ingen ändå bryr sig? Detta är inte riktat mot någon speciell. Jag kan bli väldigt sårad av vad folk gör och säger, även om jag inte visar det. Jag försöker alltid vara glad men ibland känns allt bara så onödigt. Jag orkar bara inte göra saker för folk som inte gör något för mig, för det känns som vad man än gör så får man ingenting tillbaka. Vet inte var jag vill komma med detta, vill bara få ur mig att trots att ni inte fattar det själva så kan jag ta illa upp av vad folk gör och säger även om de själva är helt omedvetna om det. Jag vet att alla inte kan gilla mig, det är sjävklart. Jag är nog också en som person som man antingen gillar eller inte gillar, och fine att folk inte gillar mig men spela inte falsk då för jag är inte så dum.

Kommentarer
Postat av: Emma N

Jag är en person som ÄLSKAR dig!!!!

2011-05-05 @ 17:23:19
URL: http://www.emmans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0