Lördag kvällen

Suger på att blogga jag vet, men vissa dagar pallar jag bara inte. Har nyss kommit hem och tagit bort sminket och hoppat i pyjamasen. Kvällen spenderades hemma hos mig med katja, anne, emelie, bacel och micke. Vi gjorde inte så mycket, vi tolv drog jag, emelie, micke och bacel till bk och åt (andra hamburgaren för dagen, svält imorgon typ) sen tog jag bussen hem och här är jag nu. Ska kolla nått avsnitt av andra avenyn sen nanna, skönt med  en icke ångest söndag imorgon. Kanske visar lite bilder från kvällen då också, om nån blev normal. Godnatt!

(ps, Imelda om du ser detta så hör av dig för mina sms verkar inte ha gått fram till dig under kvällen :s, detta gäller även emma )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0