En runda på stan

Nyss hemkommen från en liten shoppingrunda och en fika på stan. Solen kom fram nu också, känns som våren är på väg så håller tummarna för att vädret håller i sig! Köpte lite smink och en virkad tröja som jag kan visa sen. Vi var även innom jättekul för att köpa present till min kusin som fyller år och jag hittade världens sötaste kanin.. Mamma vägrade köpa den åt mig. När jag va yngre och vi va där så fastnade jag alltid på gosedjursavdelningen och när mamma och pappa sa nej ja då började jag gråta och skrika så det slutade ofta med att jag fick djuret. Kände lite för att göra samma sak idag men folk hade nog inte tyckt jag va riktigt klok.. Inte för jag är det men ändå.


världens mjukaste..


Kommentarer
Postat av: KAtja

hahahahahahha nä du är för golllig linnea

2011-03-19 @ 18:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0