Intressant

Snodde imeldas lista hihi

Namn: Anna Linnea Björck

Piercingar: Öronen

Tatueringar: Nope men hade gärna haft

Längd: Kort

Skostorlek: 38/39

Hårfärg: Blond

Fräknar: Lite i fejjan på sommaren

Motto: Det som inte dödar gör dig starkare

Kär? Näää

Önskar du att du bodde någon annanstans? Gärna på nån härlig sandstrand eller nån storstad

Dricker du? Om jag gör

Röker du? Bara gräs

Vilket schampo använder du? Väldigt olika, just nu tresemme

Vilken parfym använder du? Mexx eller DKNY

Vad är du rädd för? Inget, jag är cool

Gillar du att tvätta? Roligare än att städa

Gillar du berg- och dalbanor? Jaaaaaaa

Senaste…

Filmen du hyrde? Hyr aldrig

Filmen du köpte? Köper aldrig

Låten du hörde: Hahaha skriver jag inte här

Låten du laddade ner? Petters album

Personen du ringde? Micke

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Minns inte

Person som smsade dig? Azin

Favorit…

Låt: Halleluja - Jeff Buckley

Sak att göra: Sova

Sport: Shopping

Dryck: Coca

Kläder: Just nu mina gula mjukis

Film: Get rich or die trying

Bil: Bettan är nästan lika snabb som en bil så måste säga henne <3

Serie: OC, Desperate housewives, Prison break, Pretty little liars, Andra avenyn

Har du någonsin…

Ljugit för någon? Har väl alla

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej

Antal…

Gånger du varit kär? Vet inte om jag någonsin varit de

Tjejer du kysst? Haha inga seriösa

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? En del

Senaste…

Boken du läste? Den jag läser nu, minns inte namnet haha

Personen du fick brev av? Brev? vem skickar ens brev? Abdullah kanske från tandläkaren

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Torsdags?

Saken du köpte? Fika :D


Vad har du gjort idag? Stan med Anne, myst med Abdullah hos tandläkaren, sovit och ätit

Var det kul? Inte tandläkaren

Brukar du svära mycket? Kan hända sådär hela tiden

När stiger du upp på morgonen? Runt 12/1 när jag är ledig

Vad har du på dig? Gula mjukis, klasströjan haha, its fashion!

Vad ska du göra kväll? Ska se klart en film sen nanna

Vad är du allergisk mot? Falska människor

Var har du ont? Nacken, sjukt obekväm sittställning

Använder du hårspray? Bara när jag lockar håret, förr var de ju 1 liter varje dag. Fjoortis <3

Kan du stå på händer? Alla kan väl stå på sina händer?

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan H

Salt eller socker? Socker ffs!

Gillar du ketchup? Helt ok

Är du glad nu? Ja

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? Musik mest

Stockholm är… ? sveriges huvudstad

Göteborg är… ? lisebergs hemland

Kan du sjunga?

Spaghetti eller makaroner? Makaroner

Land du vill besöka? USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0