Torsdag 13 Januari 2011

Förlåt att jag inte bloggat men inte orkat. Sovit efter skolan nästa varje dag nu sen bara varit allmänt seg. Vaknade för typ en halvtimme sen.. Idag var en chill dag, började 11.15 hade en lektion sen nån info och sen sluta vi så det var inte så ansträngande. Gick en runda på stan efter och handlade lite presenter och lite saker till mig själv. Ska iväg och träna snart också, blir skönt och röra på sig. Åt faktiskt lite godis idag, icke bra. Sen har jag ju bara en lång text att skriva på tyska som jag inte ens börjat med att göra, braaaaaa tänkt där! Nä nu ska jag återgå till att fundera på vad fan för kurser jag ska välja, en hel djungel det där asså. Later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0