Söndag

HOLA :D Ångest till max idag, imorgon börjar helvetet igen. Tidiga mornar, sömnlösa nätter, över mycket plugg, över mycket stress och ångest, frustrationen av att varje dag är likadan och att det aldrig tar slut, självmordstankarna, dödslängtan. Ja det är några saker man ser fram emot. Men hej man måste va lite positiv också, det är ju bara 6 månader till sommarlovet, det går säker superduper fort :)


Iallafall så idag så ska jag cykla till klostergården, det kan man inte tro om mig va? ;) Nä men min bror pallade inte ta bussen så det är bara att hoppa på bettan. Bra med vardagsmotion, det är ju bara typ 1000 km dit (ligger på andra sidan lund om nån inte fattar de) Kör på inget smink idag för jag orkar verkligen inte bry mig. Ha en asrolig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0