Söndag 23 Januari 2011

Skrivit ett inlägg 2 gånger nu men det har försvunnit båda gångerna, dampar sönder! Igårkväll hade jag cptråkigt och var helt depp så tjatade och ljög lite för mormor så att jag fick följa med några av mina vänner på fest hos Zoe i flädie (mitt ute i ingenstans). Det var väl trevligt bortsett från några händelser som gjorde mig förbannad, det var som om jag förvandlades in till hulken haha. Nä men sånt gör mig så jävla sur. Men annars var det kul med nytt folk och sådär :) Idag blir det till att chilla och plugga lite matte, imorgon är jag ledig!!!!!!! Happyface. Nu har jag ont i rumpan så ska byta ställning. (nej det är itne som ni tror) skoja sån tror att nån bryr sig. haha jaja skitsamma, smell ya later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0