Skjuta mig någon?

Mår fortfarande skit, funderar på att skjuta mig själv. Mitt huvud sprängs snart, skojar inte. Blir nog ingen skola imorgon. Min mamma gör inte min huvudvärk bättre, hon fick en bok i present med massa fåglar och trycker så finns det ett visst nr man ska trycka in för att höra en viss fågels läte (en sjukt tråkig present) men hon verkar tycka det är kul, låter som vi har en fågelfarm i vardagsrummet..

Vad har jag gjort ikväll då? Jadu, bakat muffins men fick bara i mig 4 st :S sen ätit en macka och kollat film. Blä har ingen matlust typ, knaaaaaas! Har även tittat på massa sommarkläder, så nu längtar jag cp mycket tills det blir varmt! Och tills jag får pengar, har 20 kr kvar att leva på tills på måndag. Haha lycka till! Nej nu ska jag bädda ner mig i sängen, puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! mitt namn var kristin, en bloggerska ifrån örebro som bloggar om min sjukdom ibs syndrome, hur jag tar mig igenom vardagen här i livet, berättar om musik/modetips, om hur det är att vara tillsammans med kända hiphoparn elov från elov o beny o mktmkt mera!



Verkar min blogg intressant?



Kika då in hos mig!



Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

2011-01-26 @ 23:47:40
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0