sjukefredag..

Hej bloggen :) Idag är de fredag och man borde va super glad men jag mår fortfarande dåligt så humöret är inte på topp precis. Så det blir en lugn hemma kväll ikväll, roligt värre.. Nä men vilar hellre ikväll så jag kan fira Anne imorgon :) Min blogg suger men har verkligen ingen lust att blogga men jag skriver ändå varje dag men de blir utan bilder för jag inte pallar. HAha fatta lat jag är, låg i soffan innan och min bror var på hans rum så skrek jag att han skulle komma men han hörde inte så jag ringde honom och tog de över telefon istället. Och då ska ni veta att det inte är långt från vardagsrummet till hans rum.. Nä nu ska jag kolla judge judy skit kul faktiskt, hon dissar sönder alla. Sen ska jag cykla och handla lite godis. Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0