Saker jag gör när jag har tråkigt

♦Tar brutalt fula bilder på mig själv. Har över 100 bilder i kameran nu där jag gör äckligt fula miner. Kanske ett tecken på inget liv.

♦Sätter på nån random musik och dansar extremt dåligt, tänk en gammal kärring som tror hon är ung och kan dansa.

♦Googlar konstiga saker. Igår kom jag in på nån sida om en plast grej man skulle stoppa upp i sig innan man hade sex så man inte blev gravid :S (det var dock inte detta jag sökte efter!)

♦Kollar efterblivna youtube klipp, som detta tillexempel. Hahah döör

Kommentarer
Postat av: katja

hahhahahahahaahhaha du är för härlig gumman! :D och klippet är ju klockrent, älskar sådana klipp där the fleshh is flying

2011-01-04 @ 21:48:18
Postat av: emelie

Asså vad är detta? Typ min framtid eller?!?!

2011-01-04 @ 22:42:42
Postat av: katja

emelie det kallas ball humor

2011-01-05 @ 01:09:16
Postat av: azze

vem var det som inte kunde kolla på fetton? jag vill bli som honom beundrar honom som fan

2011-01-10 @ 18:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0