Matteplugg

Tänkte skriva att jag suttit och pluggat matte hela eftermiddagen men det vore en lögn. Eller jag har spenderat större delen av tiden vid boken men inte gjort några uppgifter. Finns mycket man kan göra istället, som att sitta och sjunga för sig själv, låtsas att man gör en musikvideo, ta fula bilder på sig själv, fika med bror, googla hur man pluggar bäst, slumra lite till scrubs. Ja finns massa saker man kan göra som jag också gjort. Men orkar verklgen inte, är så enormt trött. Det får gå som det går, ska jobba lite med micke sen så  det sitter. Konstigt de där att min bror faktiskt tycker matte är kul medans jag typ spyr så fort jag ser boken. Jag måste vara adopterad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0