Måndag 17 Januari 2011

Haaj :) Måndag idag vilket är underbart hah. Nä men haft en chill dag, kom till skolan vid 9 men vi började tydligen inte förrän 10, sådär lagom kul. Sen hade vi 2 lektioner sen slutade jag kvart över 12. Så sköönt! Gör det varje måndag och fredag nu :) Efter skolan gick jag en runda på stan, köpte present till mamma som fyller år imorgon och även ett par jeans till mig själv som jag egentligen inte hade råd med men behövde faktiskt de! Bara chillat på soffan hittills, sovit en stund och käkat nudlar och godis. Ska iväg och träna senare, vi ska prova "ki box" vad det nu är för något haha får se hur de går. Men vi hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0