Mål inför våren

Jag tror inte på nyårslöften men har lite nya mål nu inför våren och innan sommaren.

♦ Träna minst 3 gånger i veckan och börja springa när det blir varmt. Hitintills går detta jättebra och ska nog fixa så jag kan börja träna på gymmet med mitt kort :)

♦Äta nyttigare och inte äta massa skräp och godis i veckorna utan bara på helgen och då i måttliga mängder (inte frossa!)

♦ Öppna ett sparkonto och spara pengar. Har en del pengar på mitt kort som jag jobbade ihop under hösten så ska till banken och fixa så jag på internet själv kan föra över pengar från mitt kort till ett sparkonto. Så ska jag också försöka spara 4-500 varje månad så jag har till sommaren.

♦ Sen har jag massa andra saker jag vill göra men dessa är mer konkreta. Ska också försöka ha det bästa året någonsin! Det är ju bara 152? dagar till sommarlovet, underbart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0