Lördag

Hej! Känner mig halvkrasslig idag, ont i halsen och snorig så har inte orkat skriva. Vaknade också halv fem idag, bra jobbat! La mig vid halv sex så kan varit därför. Kvällen igår var iallafall riktigt rolig, först förfest hos Felix sen vidare till Hjärup där det först var väldigt dött men sen kom det massor mer folk och blev roligt. Även kul att träffa gammalt folk från nian.

Just nu sitter jag i soffan och väntar på att min kebabtallrik som kommer snart :D Fettovarning men börjar det nyttiga livet på måndag. Vi hörs senare. Ha en rolig lördag vad ni nu ska göra :)

Kommentarer
Postat av: Emma N

Tack för igår snygging <3

2011-01-08 @ 17:55:19
URL: http://www.emmans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0