Inlägg tillägnat Emma

Internet har varit knas hela dagen, är just nu inne på maggans internet (vem fan det nu är?). Har fått många förfrågningar om att uppdatera idag så gör de för eran skull. (många=en person vid namn emma) Vad ska man säga då? Idag har jag gjort ingenting. vaknade vid 2, åt lite kräm, la mig i sängen och kollade tv, satte på datorn och här sitter jag nu. Söndagar är till för att ta de lugnt! Imorgon väntar ju en ny vecka, kul.. Men får pengar i veckan så de är najsnajs :D Hittat maaaaaaassa somriga grajjor jag vill ha, ska skaffa mig en ljus kavaj, vit eller åt de beiga hållet hade jag tänkt. Ikväll tänkte jag först träna men eftersom jag fortfarande inte mår helt bra skippar jag de. Ska kolla klart step up 3 som jag började på igår, ganska bra faktiskt. Gillar dansfilmer :) Nä nu får det räcka med denna tråkiga infon, alla har väl somnat för längesen.. PUSSHAJLEVERPASTEJ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0