Bara ointressant info

Hii! Kom nyss hem efter en uppfriskande cykeltur som tog 45 min. Varnar er för att ge er ut, det är sviiiin halt. På vissa ställen var det bara is och jag ramlade 3 gånger, lagom kul och det förbättrar inte min svanskotasituation som är en annan historia som är så ointressant att jag inte pallar berätta. Men iallafall så va jag och micke hos pappa och fikade, det är ju min sista krängar dag innan svälten så jag tryckte i mig 2 semlor, ett winerbröd, 4 kakor och läsk. Vi fick även med oss 4 semlor hem så ska kränga sönder sen!!!!! Sista måltiden liksom, nä så illa är det inte men ska äta lite nyttigare och inte äta skit i veckorna utan mer på helgen isåfall. Vad långt detta inlägg blev, och ändå fortsätter jag skriva. Ska iallafall ge mig ut i kylan nu snart igen och träna, och tydligen har mamma lånat ut bilen så vi ska cykla igen, kul!! Herregud vad de blev långt, undrar om någon läste de. Haha jaja vi hörs sen puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0