Tankar

Har tänkt lite på det här med alla hjärtans dag, med risk att låta som en bitterfitta tänkte jag berätta lite hur jag tänker. Okej att det är en dag då man ska uppskatta de man älskar och de man tycker om. Men borde man inte göra de varje dag istället för på en liten skitdag en gång om året? Känns bara onödigt att gå ut och köpa nån ful blomma precis som alla andra, varför kan man inte göra de på en helt vanlig onsdag istället? Folk förväntar sig liksom presenter idag, men det är ju roligare att få det när man inte väntar sig det, helt spontant. Alla hjärtans dag är överskattat, älskar man någon så ska man visa det varje dag för varje dag kan vara din sista. Thats it! Men ni som har gåvor till mig kan gärna skicka det till mig! Maila mig för att få min adress.


Var lite sugen på tacos så slänger upp en bild, lite passande till kärleksinlägget :)

Kommentarer
Postat av: ha-nn-ah

fin blogg :)

2011-02-14 @ 16:23:02
URL: http://thehannah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0