Godnatt

Kan nog konstatera att min tyskalärare faktiskt inte kunde läsa mitt mail för han har inte svarat. Jag har iallafall försökt ta reda på vad det var för läxa, vilket ju är duktigt! Så nä det blev inget plugg ikväll tyvärr. Fan nu försvann typ allt jag hade skrivit haha palla hade skrivit värsta intressant om varför jag ser på serier, dödstråkigt men ändå. bajs. Jaja sängen kallar på mig, vi ska ha lite mys och kolla andra avenyn. Gudnatt på er, imorgon bitti är de skridskor så förvänta er inga fler inlägg. Finns nämligen risk för dödsolyckor. Nä nu ska vi inte va negativa! Sov sött
Dör jag imorgon så vill jag gärna ha denna bilden i min dödsannons! Bara så folk vet hur het jag var mina sista dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0