Bye my love

Tolka inte detta inlägget fel nu utan lyssna på vad jag säger.
Under den senaste veckan alltså nu på lovet har jag tryckt i mig ofantliga mängder skit så som chips, godis, kakor, glass, snabbmat osv. VARJE DAG! Och det är inte små mängder heller. Idag när vi skulle iväg var jag tvungen att ta med en godispåse för jag vet hur jag blir när jag inte får nått sött, jobbig och grinig. Jag handlade snacks för 80 kr här om dagen, endast till mig själv. Ja asså det är bara tragiskt. Min bror har redan satt pengar på att jag inte kommer klara det men jag mååste sluta med sånt här skit i veckorna. På helgerna kan jag äta det men inte i veckorna, det blir också så mycket godare då. Nej jag tänker inte bli värsta nyttig med sallad och sånt skit men bara chilla lite med godsakerna. Gud vad hungrig jag blev av allt detta tjat, chipspåsen nästa!


bjuder på en gammal bild bara för de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0