Gotta be a bloggerska

Som alla ser så har jag skaffat blogg, inget som jag någonsin kommer göra om! Har suttit i säkert två timmar och headern blev inte alls som jag ville men så får de va så länge.

Man kan ju fråga sig varför jag börjat blogga, kanske för jag inte har något liv eller för jag vill känna mig lika cool som alla andra bloggare. Men tillskillnad från dom så kommer jag vara mig själv i bloggen, jag är inte den som håller koll på allt mode och fashionshows, nej kommer blogga om mitt intressanta liv och annat jag tänker på.

Kommentarer
Postat av: Anne

Härligt att du skaffat blogg;) fin är den! bloogghhher:D

2010-10-29 @ 22:54:58
Postat av: vill inte säga :$

SÅ FIN BLOGG KVINNNA wow värsta impresssssed tjajjjen u did a good wöörk

så stolt över dig lillepluttttttttt om det inte kommer funka med blogg å så, med läsare osv så vet du ju plan B... hahha the dark side of bloggning;) självmordsbloggen du vet hahhaah

love you/ snyggkille_93_cool

2010-10-29 @ 23:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0