Hiss och diss


♥ Julen- Måste hissa den ännu en gång, bara några få veckor kvar och det ska bli så skönt att vara ledig och bara ha massa julemys.
♥ Vinterjacka- Ett ganska fult plagg enligt mig men så sjukt skönt att bara dra på sig en tjock dunjacka när de är kallt ute. Värmer skitbra och ganska mysigt men fult.
♥ Roliga människor- Utan dom hade jag inte klarat mig igenom tråkiga skoldagar. Blir alltid en massa skratt i skolan.


♥ Försenade bussar- Finns nästan inget värre att stå ute i kylan och vänta på bussen en kvart varje morgon. Så fort de blir lite halt så ska bussarna vara sena, sjukt störigt.
♥ Vinterdojjor- Så fult men trots de så måste man ju införskaffa sig ett par. Köper hellre nått roligare för dom pengarna.
♥ Alla prov och inlämingar- Okej ska inte klaga så överdrivet mycket för många verkar ha mycket mer att göra än jag har. Men det är ändå drygt att sitta och plugga när man kommer hem från skolan och är trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0