Första advent

Godmorgon!
Idag är de första advent vilket betyder att det snart är jul, wii! Tänkte förresten visa min önskelista sen i kollage variant. Iallafall, skrev inget igår när jag kom hem för jag var ganska trött. Men vi hade det jätte trevligt, lagade mat, snackade, kollade film och skrattade en hel del. Idag har jag varit vaken sen länge blev väckt redan vid nio.. Ska julpynta lite här hemma idag sen kommer mormor och morfar på middag. The hills maraton idag också, vilket betyder att linnea kommer ligga klistrad med en chipspåse i handen!
(har tyvärr inga bilder här för jag uppdaterar från min skoldator)

Kommentarer
Postat av: Miss Leinen

hahahahahahahahahahhahahahahhahahha

"uppdaterar från min skoldator" du är bäst ahhahahahahahahahah dööööööööööööör <3 <3 <3 <3 <3

2010-11-28 @ 15:08:00
Postat av: Sverremari

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-02-09 @ 12:54:23
URL: http://sverremari.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0