Du kommer längst på att vara den du är

När jag började blogga så bestämde jag redan från början att jag inte skulle vara någon annan än den jag är. Tänker inte leka värsta bloggerskan som skriver om lavins nya kollektion för helt ärligt intresserar de inte mig. Jag skriver om mig, den verkliga sidan. Bryr mig inte om jag ser lite tjock ut på nån bild, alla har väl fett så varför skämmas liksom? Okej dagens outfit och videoblogg är kanske inte jag men tycker de är ball därför gör jag de. Men är trött när folk leker nån annan än dom är på bloggen, köper skor för att endast ha på bilder men aldrig i verkligheten bara för de är snyggt på bloggen. Snälla ska du vara fejk kan du lika bra starta nån wanna be kissie blogg. Är också fett trött på folk som härmar på bloggen och i verkliga livet, skaffa dig ett eget liv och egna idéer istället för att leva på andras.

Det här är långt ifrån över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0