Borta bra men hemma bäst

Inte bloggat på ett bra tag för jag har varit ute på vift. Men de har varit skönt att inte ha någon dator och bara fly lite från det vanliga livet. Tänkte berätta vad som hänt de senaste dagarna

Tisdag, var jag som sagt i veberöd hos Emelie med Emma. Vi åt god tacopaj sen gick vi en runda i the village och hyrde en film som inte va direkt bra och inte läskig som vissa andra tyckte.. psst emma. Somnade ganska sent, runt halv fyra kanske. Men de va en riktigt mysig kväll!

Onsdag
, tog vi bussen till entre i malmö för lite shopping. Där stötte vi också på Sofie, Anne och Emma trevligt värre! Köpte en kjol jag kan visa senare och hittade massa saker jag ska köpa med mama, visar sen! Tog tåget från malmö direkt till mormor och morfar i åstorp. När jag kom fram käkade vi sen gjorde jag och mormor små tomtar och lyssnade på julmusik. Riktigt mysigt.

Torsdag idag alltså, bakade lite bullar med mormor och senare åkte vi på julmarkand. Fick sån enorm längtan till julen, de va så fint där med massa ljus och tomtar. Köpte lite julklappar och julgodis. Vid sju tog jag tåget hem och så hämtade mamma mig på stationen. Nu är jag så trött så jag dör, hade egenligen planer ikväll men ska bara va hemma och umgås med familjen och ta de lugnt. Gud vad de blev mycket text, tråkigt..


Några av tomtarna vi gjorde, söta va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0