Sömn och en bra helg!

Somnade efter förra inlägget och vaknade när mamma kom hem för en stund sen, bra jobbat! Måste ju plugga.. Ska ta tag i de efter maten för jag är så trött och hungrig just nu. Ser fram emot helgen faktiskt, har vanligtvis inget liv alltså inga planer på helger men denna helgen har jag. Klassfest på fredag, sjukt taggad!! Har en känsla av att den kommer bli grym. Sen på lördag ska jag gå på stan med johan så tror det blir en bra helg :)


Såhär ser jag tydligen ut just nu, råkade ta en bild omedvetet när jag skrev. Ser ju pigg och vacker ut hahaha :P

Kommentarer
Postat av: Emelie G

WOOOOWW!! Leta upp ett stoort provrum när ni är på stan (; och på fredag ska vi ha kuuul!! :D <3

2010-12-13 @ 20:18:31
Postat av: kotch

hahahahhahahaahahhhahahahahahahahahahahahahahahahahahha emelies kommentar. TOTALLLLLLLLLLY AGREEEEEE stort provrum

2010-12-13 @ 22:57:45
Postat av: Emma N

WWWWWOOOOOOOOOOWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!

2010-12-14 @ 00:45:38
URL: http://www.emmans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0