Glada nyheter!

Har några glada nyheter som bara rör mig och som nog ingen annan förutom jag bryr mig om men ni kan höra dom ändå :D

♥ Jag har skickat in min engelska, det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde, bara att ha livlig fantasi och försöka klura ut vad boken handlar om utan att läsa så mycket i den.
♥ Fick MVG på historiaprovet, hade verkligen inte förväntat mig det. Historia kanske är min grej trots allt, eller inte?
♥ Ikväll är det desperate housewives, vem fan är inte pepp????
♥ Jag har slutat frysa efter dagens kyligheter, tog bara 3 timmar att bli varm..
♥ Den sista glada nyheten är att jag slutar skriva glada nyheter nu för dom var kanske inte så roliga trots allt
Såhär ser jag ut när jag är jätteglad! ÄR de bara jag som tycker jag ser ut som en hög pedofil med megahaka? :S

Kommentarer
Postat av: Azin

var tvungen att kommentera! SKITGULLIG BILD

2010-12-19 @ 17:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0