Bloggkalender #5

Dagens ämne är skolan

Passande när jag är såhär skoltrött.. Men ja jag gå i ettan på Katedralskolan i Lund. (vem bryr sig egentligen?) På samhällsprogrammet. Valde det pga att jag dels inte vet vad jag vill bli och det är en bred linje och för att matte och naturämnen inte är min grej. Varför jag valde katte var väl för det var den skolan jag fick bäst intryck av även om den har ett rykte att vara en snobbskola. Jag är definitivt ingen snobb men blir inte överdrivet mobbad för de heller, haha. Nä men jag tycker inte det är så snobbigt som alla säger, jag trivs bra iallfall. Det är sån otrolig gemenskap, haha skoja genemskapen suger typ alla är helt uppdelade. Men så är de väl överallt. Aja har inte mer att säga om de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0