Bloggkalender #3

Dagens ämne är mina föräldrar

Ja vad ska man säga. Min mamma heter Helena Nilsson, skäms men vet helt ärligt inte hur gammal hon är, 45 kanske? Jag har inte hennes efternamn som ni ser, mina föräldrar tyckte nämligen det skulle varit tråkigt och vanligt om jag hette Linnea Nilsson och det håller jag med om. Min mamma jobbar i Landskrona på socialförvaltningen, har hand om barn som har de svårt hemma och sånt där, har ingen riktig koll. Bor också enbart hos min mamma.

Min pappa heter Lars Björck och är ingen aning hur många år. Han bor på klostergården i Lund och jobbar som musiker. Har inte ärvt min pappas musikaliska talanger, kan varken sjunga eller spela nått instrument. Träffar min pappa nån gång i månaden men bor inte där eller så pga att han inte har så stor lägenhet och vill heller inte bo på olika ställen hela tiden. Mina föräldrar var aldrig gifta det är därför dom också har olika efternamn. Dom skilldes när jag var runt 8 år gammal och det är absolut inget jag mår dåligt över. Dom är så pass olika att jag aldrig skulle kunna se dom tillsammans.

Ja det var väl allt man kunde säga, älskar mina föräldrar också (ibland) dom har ju sina störiga stunder..


En sjukt gammal bild på mig och min mamma, riktigt vacker haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0