Bloggkalender #2

Dagens ämne i bloggkalendern är min första kärlek.


Jag har typ aldrig haft nått seriöst förhållande, har varit på g med killar och nästan tillsammans men sen har de inte blivit något mer. Oftast pga att jag inte vill. Vet inte heller om jag har varit kär på riktigt. Men jag träffade en kille förra året som förmodligen är den första jag fått känslor för på riktigt och som jag verkligen tyckt om. Jag hade fått hans msn av en gemensam kompis och så började vi snacka en hel del även på sms och i telefon. Efter några veckor åkte jag till honom för första gången, sjukt nervös men de är man ju alltid. Detta var i typ april förra året och sen umgicks vi en hel del förra sommaren. Men ja jag skulle nog säga att han är min första riktiga kärlek, då bortsett från alla förälskelser på dagis då man var kär i typ 4 st samtidigt haha, de va tider de!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tack

2010-12-02 @ 23:07:30
URL: http://aaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0