Bloggkalender #1

Ämnet idag är om mig så tänkte berätta lite om mig själv.

Jag är 16 år gammal och bor i lilla Lund i skåne. Går första året på samhällsprogrammet på katedralskolan. Jag bor med min mamma och min storebror på gunnesbo som är en stadsdel i Lund. Mina föräldrar är skilda så min pappa bor på klostergården i Lund, träffar han kanske 1 gång i månaden. Några speciella intressen har jag väl inte, gillar att umgås med vänner, fika, shoppa och ta de lugnt haha no life typ. Min favorit artist är tomas dileva, naaat. Har ingen favoritartist sådär, har väldigt bred musiksmak och lyssnar på det mesta. Jauu vad finns det mer att säga? Är singel för tillfället så bara att langa nummer ;) (inte alls desperat) Jag är ganska skämtsam av mig vilket ni kanske märkt så ta inte allt jag säger seriöst. Det var allt jag kom på nu, vill ni veta nått mer så bara fråga!


Kommentarer
Postat av: evelina carlson

s: jag tycker i alla fall inte att dem är svåra att gå, speciellt inte för att vara 13 cm, och dem är supersköna och hur snygga som helst! jag hade inte kunnat vara mer nöjd faktiskt :D så köp dem!!

2010-12-01 @ 18:30:06
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0